بازخورد درباره این کالا

پروژکتور COB مدل مهتاب 20 وات

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم
  • آفتابی
  • مهتابی
پاک کردن
ویژگی های محصول
  • توان : 20 وات
  • جریان نامی : 96 mA
  • شار نوری : 1100 Lm
  • وزن : 800 گرم
  • IP : IP66
  • بهره نوری : 55 Lm/W
+ اطلاعات بیشتر
فروشگاه اینترنتی شی‌کاریزما
ضمانت اصالت کالا
  • ارسال توسط شیکاریزما
بروزرسانی قیمت: 13 تیر 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

پروژکتور COB مدل مهتاب 20 وات

پروژکتور 20 وات شی کاریزما مدل مهتاب

در دل هر سالن ورزشی، شور و هیجان ورزشکاران و مربیان، نوای تلاش و تعهد را به گوش جهانیان می‌رساند. اما تاریکی می‌تواند این سمفونی ظرافت و قدرت را خاموش کند و سایه‌ها را بر شور و نشاط سالن ورزشی بگستراند.

در چنین فضایی، نوری ملایم و فراگیر همانند نور مهتاب، می‌تواند تاریکی را به روشنایی تبدیل کند و روح تازه‌ای به سالن ورزشی ببخشد. پروژکتور 20 وات شی کاریزما مدل مهتاب، با تابش نوری ملایم و دل‌انگیز، گویی ذرات معلق در هوا را روشن می‌کند و فضایی دلنشین و آرامش‌بخش در سالن ورزشی ایجاد می‌کند.

این پروژکتور با  175x180x46 میلی­متر و وزن مناسب 800 گرم، به آسانی در هر گوشه‌ای از سالن ورزشی نصب می‌شود و نوری یکنواخت و بدون لرزش را به ارمغان می‌آورد. جنس بدنه این پروژکتور از آلومینیوم است که به آن استحکام و مقاومت بالایی در برابر ضربه و خوردگی می‌دهد. پوشش بدنه نیز از رنگ کوره ای است که زیبایی و ظرافت خاصی به پروژکتور می‌بخشد.

پروژکتور 20 وات شی کاریزما مدل مهتاب، تنها تاریکی را از بین نمی‌برد، بلکه با تابش نوری ملایم و دوستدار چشم، خستگی را از تن ورزشکاران و مربیان می‌زداید و بازدهی تمرینات را افزایش می‌دهد. این پروژکتور، نغمه‌ای از آرامش را در دل سالن ورزشی می‌نوازد و سمفونی تلاش و ظرافت را به شکلی زیبا به گوش جهانیان می‌رساند.

با انتخاب این پروژکتور، تاریکی را از سالن ورزشی خود دور کنید و نغمه‌ای از روشنایی و ظرافت را در آن طنین‌انداز کنید!

 

گواهی IP66 :  سپر دفاعی پروژکتور در برابر طوفان‌های طبیعت یا گرد و غبار!

پروژکتور 20 وات شی کاریزما مدل مهتاب، به مانند یک سرباز شجاع و مجهز، از گواهی IP66 برخوردار است. این گواهی، همانند سپر دفاعی، پروژکتور را در برابر طوفان‌های طبیعت و سختی‌های محیط‌های مختلف محافظت می‌کند. اما IP66 دقیقاً به چه معناست؟ بیایید رمزگشایی این حروف را با هم آغاز کنیم:

  • IP مخفف “Ingress Protection” به معنای “محافظت در برابر نفوذ” است.
  • عدد اول (6) به میزان مقاومت پروژکتور در برابر گرد و غبار اشاره دارد. در این مورد، عدد 6 نشان می‌دهد که پروژکتور به طور کامل در برابر گرد و غبار نفوذناپذیر است و ذرات معلق در هوا به هیچ وجه نمی‌توانند به داخل آن راه پیدا کنند.
  • عدد دوم (6) به میزان مقاومت پروژکتور در برابر آب اشاره دارد. در این مورد، عدد 6 نشان می‌دهد که پروژکتور می‌تواند در برابر جت‌های قدرتمند آب با فشار 100 نیوتن در متر مربع به مدت 3 دقیقه از فاصله 3 متری مقاومت کند.

به عبارت ساده‌تر، پروژکتور 20 وات شی کاریزما مدل مهتاب با گواهی IP66، در برابر طوفان‌های شن و ماسه، بارش‌های شدید باران و حتی پاشش مستقیم آب مقاوم است و می‌تواند در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی به فعالیت خود ادامه دهد.

این پروژکتور، نه‌تنها نور خود را به شما هدیه می‌دهد، بلکه با گواهی IP66، خیال شما را از بابت خطرات محیطی آسوده می‌کند و به شما اطمینان می‌دهد که می‌توانید در هر شرایطی، از نوری روشن و مطمئن بهره ببرید.

پروژکتور 20 وات شی کاریزما مدل مهتاب، انتخابی ایده‌آل برای فضاهای باز و محیط‌های چالش‌برانگیز است.

 

نوری درخشان، تایید شده توسط سازمان استاندارد!

پروژکتور 20 وات شی کاریزما مدل مهتاب، نه‌تنها در برابر طوفان‌های طبیعت، سختی‌های محیط‌های مختلف و محدوده دمای گسترده مقاوم است، بلکه از قدرت نوری 1100 لومن نیز برخوردار است که توسط سازمان استاندارد تایید شده است. این قدرت نوری بالا، این پروژکتور را به گزینه‌ای ایده‌آل برای روشنایی فضاهای مختلف، از جمله سالن‌های ورزشی، سوله‌های تجاری، انبارهای بزرگ، انواع کارخانه‌ها، باغ‌های بزرگ، زمین‌های زراعی و سالن‌های تولید تبدیل می‌کند.

مصرف برق کم این پروژکتور، به حفظ محیط زیست نیز کمک می‌کند. چرا که تولید برق، با انتشار گازهای گلخانه‌ای همراه است و کاهش مصرف برق، به معنای کاهش انتشار این گازها و حفظ سلامت کره زمین است.

باید توجه داشته باشید که سرپیچ سیمی (رابطی) این پروژکتور به شما امکان می‌دهد تا به راحتی آن را به انواع مختلف لامپ‌ها متصل کنید. این امر، انعطاف‌پذیری بالایی را به شما می‌دهد و به شما امکان می‌دهد تا از لامپ‌هایی با توان و نوردهی دلخواه خود استفاده کنید. سرپیچ سیمی (رابطی) این پروژکتور، اتصالی محکم و پایدار را به ارمغان می‌آورد و از لرزش و جدا شدن پروژکتور در حین کار جلوگیری می‌کند. این امر، ایمنی استفاده از پروژکتور را افزایش می‌دهد و از آسیب دیدن آن در اثر لرزش و ضربه محافظت می‌کند.

توضیحات تکمیلی

پروژکتور COB مدل مهتاب 20 وات
مشخصات کلي
وزن

800 گرم

توان

20 وات

مشخصات فنی لامپ
بهره نوری

55 Lm/W

توان

20 وات

جریان نامی

96 mA

شار نوری

1100 Lm

IP

IP66

مشخصات دیگر
انتخاب رنگ

آفتابی
مهتابی

امتیاز کاربران به:

پروژکتور COB مدل مهتاب 20 وات (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش