بازخورد درباره این کالا

کابل سوپر فست شارژ Type-c مدل صبا

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم
  • آبی
  • بنفش
  • سبز
  • سفید
  • قرمز
  • مشکی
  • زرد
  • طوسی
پاک کردن
ویژگی های محصول
+ اطلاعات بیشتر
فروشگاه اینترنتی شی‌کاریزما
ضمانت اصالت کالا
  • ارسال توسط شیکاریزما
بروزرسانی قیمت: 13 تیر 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

کابل سوپر فست شارژ Type-c مدل صبا

نقد و بررسی کابل شارژر Type-A به Type-C از برند SheCharisma سری صبا

 

کابل Type-A به Type-C از برند SheCharisma، یک کابل شارژر Super-Fast Charge یک به یک 120 سانتی متری ست که از مس و پلی پروپیلن ساخته شده است. یعنی بیشتر از 60% قد شما طول دارد و قرار نیست به خاطر کوتاهی اکثر کابل‌شارژر، اعصابتان سر این یکی هم بهم بریزد! مقاوم در برابر آسیب است و حرارت ناشی از انتقال بار را در خود نگه نمی‌دارد. علاوه بر اینکه تا 5آمپر شدت جریان را پشتیبانی می‌کند، سرعت انتقال داده بالایی دارد و وقتی باتری دستگاهتان پر شد، خودش جریان را قطع می‌کند. 18 ماه ضمانت توسط تولید کننده پشتیبان کیفیتش بوده و در 20 رنگ جذاب به بازار عرضه شده است.

خودش در جریان است…!

این کابل شارژری‌ست که خودش چیپست دارد! چرا؟َ! برای اینکه جلوی ورود بیش از حد بار الکتریکی به باتری را بگیرد. Intelligent Power-Off Chip در این کابل تعبیه شده تا باتری شما بعد از فول شارژ شدن، از مدار جریان الکتریکی جدا شود. این قابلیت در افزایش طول عمر باتری دستگاه شما بسیار موثر است. پس شب با خیال راحت گوشی خود به شارژ بزنید و بخوابید و نگران باتری دستگاهتان نباشید.

از سرعتش نمی‌سوزی!

کابل‌های شارژری که عموما سرعت انتقال بار الکتریکی در آنها بالاست، به دلیل مقاومت جریان، باعث افزایش دما در خود یا دستگاه یا آداپتور متصل می‌شوند که به مرور و بر اثر تکرار، موجب کوتاه شدن عمر مفید هر سه خواهند شد. کابل‌های شارژر شی‌کاریزما با تکنولوژی Rapid Heat Dissipation، به سرعت حرارت را به محیط انتقال داده و از آسیب دیدن کابل یا دستگاه شما جلوگیری خواهد کرد.

در حین شارژر کردن دستگاه، در صورت نیاز می‌تواند با سرعت 480 مگابیت بر ثانیه، داده‌های شما را انتقال دهید. یعنی می‌توانید یک فایل 2 گیگابایتی را طی 34 ثانیه به دستگاه خود انتقال دهید که این یک سرعت بسیار قابل قبول است.

علاوه بر همه اینها، طی Bend Test که یکی از آزمایشات کیفیت سنجی کابل‌هاست، بیش از 20000 بار کابل‌های شی‌کاریزما مورد انعطاف و چرخش قرار گرفته اند. نتیجه قابل پیش بینی‌ست. کابل سالم است! یعنی نگران خم شدگی و پیچ و تاب کابل‌های شی‌کاریزما نباشید. تولید کننده قبلا فکرش را کرده!

توضیحات تکمیلی

کابل سوپر فست شارژ Type-c مدل صبا
مشخصات فنی کابل
تست انعطاف

+20000

جریان خروجی

5 آمپر

سوکت خروجی

type-c

طول کابل

120cm

سرعت انتقال داده

480 مگابیت در ثانیه

مشخصات دیگر
انتخاب رنگ

آبی
بنفش
سبز
سفید
قرمز
مشکی
زرد
طوسی

امتیاز کاربران به:

کابل سوپر فست شارژ Type-c مدل صبا (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش